Tisztelt MVA admin.
Szerdán (március 13.-án) telefonáltam önöknek az ügyben, hogy nem tudom letölteni se a támogatási szerződést, se a szándéknyilatkozatot mivel az önök szervere sajnos nem működik valamilyen oknál fogva megfelelően. Azt a választ kaptam, hogy a kaposvári vállalkozó központban tudnak segíteni, gondolom azt feltételezve, hogy valamit elrontottam a kitöltés során vagy hasonló. Csütörtökön elmentem a vállalkozói központba és ott a hölgynek megmutattam a hibaüzeneteket amiket személy szerint én hétfő (március 11.) óta kapok amikor megpróbálom letölteni a dokumentumokat. A hölgy igazolta, hogy a kitöltéssel nincs semmilyen probléma és nagy valószínűséggel tényleg önöknél áll fenn valamilyen technikai hiba és mondta, hogy elküldi önöknek a hibaüzeneteket. A biztonság kedvéért és főleg amiatt, hogy nem tudom letölteni (már egy hete) a dokumentumokat, úgy döntöttem, hogy személyesen is megírom ide a problémát.
Se az emailben, se az oldalon megjelenő download button nem működik. A szándéknyilatkozat letöltésének sikertelensége ezzel a hibaüzenettel végződik: “There was an error generating the PDF file.
Your server wasn’t able to upload PDF file: Operation timed out after 120000 milliseconds with 0 out of -1 bytes received”
A támogatási szerződés idáig se jut el mert ott már csak egy böngésző hibaüzenet van: “A webhely nem érhető el A törölt link weboldal lehet, hogy ideiglenesen nem érhető el, vagy véglegesen új címre költözött.
ERR_INVALID_RESPONSE”
Remélem tudtam segíteni a hiba minél gyorsabb feltárása érdekében.
- A hozzászólás módosításra került: 5 years, 9 months telt el-MVA admin.